Aktuality


Digitální gramotnost v praxi aneb jak jsme tvořili interaktivní cvičení

Digitální gramotnost v praxi aneb jak jsme tvořili interaktivní cvičení

Žáci třídy 4. B ve čtvrtek 9. května rozšířili své dosavadní znalosti a dovednosti v oblasti digitálních kompetencí. V týmech si děti nejprve rozdělily své role a stanovily postup práce. Díky správnému tahu na branku nakonec žáci vytvořili v interaktivním programu Wordwall šest soutěžních kvízů. Jak jim šla práce od ruky zachycují níže přiložené fotografie a video. Finální soutěžní kvízy, ve kterých si můžete ověřit znalosti českého jazyka, matematiky nebo vlastivědy, jsou připraveny pro každého, kdo si rád hraje, učí se a nezlobí.

V pondělí 29. ledna jsme odstartovali projekt Podnikavá třída

V pondělí 29. ledna jsme odstartovali projekt Podnikavá třída

V programu Abeceda peněz se děti učí pracovat týmově, proto pracují na úkolech ve skupinách za podpory svého učitele a zaměstnanců místní pobočky České spořitelny. První krůčky v podnikání V další fázi programu celá třída společně buduje vlastní firmu úplně od píky – děti vymýšlí název, navrhují logo a vyrábí sortiment, který pak budou prodávat. Každá třída může na rozjezd počítat se vstupním kapitálem 3 000 Kč.

Čtvrté a páté třídy navštívily Divadlo GONG, žáci viděli představení Stínadla se bouří

Čtvrté a páté třídy navštívily Divadlo GONG, žáci viděli představení Stínadla se bouří

V úterý 16. ledna navštívily všechny 4. a 5. třídy divadelní představení Stínadla se bouří. V divadle GONG jde o pokračování příběhů party Rychlých šípů. Žáci se například dozvěděli, jak to bylo se žlutými špendlíky Vontů a jestli se v legendárním ježku v kleci dochovalo tajemství vynálezu Jana Tleskače. První představení Záhada hlavolamu žáci zhlédli v říjnu.

4.B | STÍNADLA SE BOUŘÍ

4.B | STÍNADLA SE BOUŘÍ

Naše vyprávění začíná tam, kde první část končí. Ježek v kleci byl ztracen ve stoce pod svatojakubským kostelem. Stínadla ztratila svou výjimečnost a stala se obyčejnou městskou čtvrtí. Ale na jak dlouho? Události naberou spád, když vyjde najevo, že ježek v kleci byl vyloven ze stoky a má ho u sebe záhadný a nepolapitelný Široko. Vontové se znovuobnovují a zakládají skupiny. Každá parta chce ježka získat, aby se některý ze jejích členů mohl stát Velkým Vontem. Rychlé šípy hlavolam také hledají, hlavně kvůli plánku létajícího kola, který je v něm ukryt. Ve víru událostí najdou ztracenou vontskou kroniku a zjistí střípky skutečností dávné party. Také je ale potká mnoho neštěstí. Tvůrci opět příběh vyprávějí s laskavou nadsázkou i humorem, čímž jej přibližují dětským i dospělým divákům současné doby.