Projektový den 23. 1. 2020
Dnešní projektový den jsme si užili plnými doušky :)
Exkluzivní video složené z několika fotografií dnešního dne je tu pro vás.... klikněte zde a nezapomeňte si pustit reproduktory :)
..protože se jednalo o výjimečné zážitky vyplněné chvílemi tvrdé dřiny, ale i nekončící zábavy, pořídili jsme spoustu fotografií. I tentokrát je naleznete v naší fotogalerii.
Vztah ke školnímu vzdělávacímu programu i
mezipředmětové propojení naleznete
níže pod fotografií.
ENVIRONMENTÁLNĚ, VÝCHOVNĚ OSVĚTOVÉ TÉMATA
Vzdělávací oblast: ČLOVĚK A JEHO SVĚT
Tematický okruh: Rozmanitost přírody
Tematický celek: ŽIVÁ PŘÍRODA
Příprava na II. stupeň | vzdělávací oblasti ČLOVĚK A PŘÍRODA
Očekávané výstupy
- pozoruje, popíše a porovná viditelné proměny v přírodě
- objevuje a zjišťuje propojenost rostlin a živočichů
- popíše princip rovnováhy přírody a nachází souvislosti mezi konečným vzhledem přírody a činností člověka
- zhodnotí některé konkrétní činnosti člověka v přírodě a rozlišuje aktivity, které mohou prostředí i zdraví člověka podporovat nebo poškozovat
- dokáže vyrobit budku pro ptáky, popíše postup výroby
- objasní význam pomoci pro živočichy v zimě a prezentuje důvod zvolení vhodného krmení pro zvěř v zimě
Plán práce a mezipředmětové propojení
- výběr konkrétního typu krmítka
- pracovní postup - slohové cvičení (hodina českého jazyka dne 22. 1. 2020)
- sestavení seznamu materiálu
- výroba jednotlivých šablon/dílů krmítka - matematika geometrie
- přenesení šablon na dřevěné desky - matematika geometrie
- stanovení dalších kroků práce
- samotná výroba - práce se dřevem - pracovní činnosti (dílny)
- umístění krmítka v objektu školy
- příroda v zimě - celodenní téma projektového dne (plynule navazuje na hodiny přírodovědy a EVVO)
- popis - český jazyk sloh (popis výroby krmítka, popis projektového dne - určení vzorů podstatných jmén)