Projektový den 23. 1. 2020

Publikováno: 23. 1. 2020

Dnešní projektový den jsme si užili plnými doušky :)

 

Exkluzivní video složené z několika fotografií dnešního dne je tu pro vás.... klikněte zde a nezapomeňte si pustit reproduktory :)

..protože se jednalo o výjimečné zážitky vyplněné chvílemi tvrdé dřiny, ale i nekončící zábavy, pořídili jsme spoustu fotografií.  I tentokrát je naleznete v naší fotogalerii

Vztah ke školnímu vzdělávacímu programu i

 mezipředmětové propojení naleznete

níže pod fotografií.

Projektový den 23. 1. 2020

ENVIRONMENTÁLNĚ, VÝCHOVNĚ OSVĚTOVÉ TÉMATA

 

Vzdělávací oblast:  ČLOVĚK A JEHO SVĚT

Tematický okruh:   Rozmanitost přírody

Tematický celek:    ŽIVÁ PŘÍRODA

 

Příprava na II. stupeň | vzdělávací oblasti ČLOVĚK A PŘÍRODA

 

Očekávané výstupy

  • pozoruje, popíše a porovná viditelné proměny v přírodě
  • objevuje a zjišťuje propojenost rostlin a živočichů
  • popíše princip rovnováhy přírody a nachází souvislosti mezi konečným vzhledem přírody a činností člověka
  • zhodnotí některé konkrétní činnosti člověka v přírodě a rozlišuje aktivity, které mohou prostředí i zdraví člověka podporovat nebo poškozovat
  • dokáže vyrobit budku pro ptáky, popíše postup výroby
  • objasní význam pomoci pro živočichy v zimě a prezentuje důvod zvolení vhodného krmení pro zvěř v zimě

Plán práce a mezipředmětové propojení

  1. výběr konkrétního typu krmítka
  2. pracovní postup - slohové cvičení (hodina českého jazyka dne 22. 1. 2020)
  3. sestavení seznamu materiálu
  4. výroba jednotlivých šablon/dílů krmítka - matematika geometrie
  5. přenesení šablon na dřevěné desky - matematika geometrie
  6. stanovení dalších kroků práce
  7. samotná výroba - práce se dřevem - pracovní činnosti (dílny)
  8. umístění krmítka v objektu školy
  9. příroda v zimě - celodenní téma projektového dne (plynule navazuje na hodiny přírodovědy a EVVO)
  10. popis - český jazyk sloh (popis výroby krmítka, popis projektového dne - určení vzorů podstatných jmén)