Matematika


Digitální gramotnost v praxi aneb jak jsme tvořili interaktivní cvičení

Digitální gramotnost v praxi aneb jak jsme tvořili interaktivní cvičení

Žáci třídy 4. B ve čtvrtek 9. května rozšířili své dosavadní znalosti a dovednosti v oblasti digitálních kompetencí. V týmech si děti nejprve rozdělily své role a stanovily postup práce. Díky správnému tahu na branku nakonec žáci vytvořili v interaktivním programu Wordwall šest soutěžních kvízů. Jak jim šla práce od ruky zachycují níže přiložené fotografie a video. Finální soutěžní kvízy, ve kterých si můžete ověřit znalosti českého jazyka, matematiky nebo vlastivědy, jsou připraveny pro každého, kdo si rád hraje, učí se a nezlobí.

V pondělí 29. ledna jsme odstartovali projekt Podnikavá třída

V pondělí 29. ledna jsme odstartovali projekt Podnikavá třída

V programu Abeceda peněz se děti učí pracovat týmově, proto pracují na úkolech ve skupinách za podpory svého učitele a zaměstnanců místní pobočky České spořitelny. První krůčky v podnikání V další fázi programu celá třída společně buduje vlastní firmu úplně od píky – děti vymýšlí název, navrhují logo a vyrábí sortiment, který pak budou prodávat. Každá třída může na rozjezd počítat se vstupním kapitálem 3 000 Kč.