Třídní učitel

Petr Šeda zástupce ředitelky pro 4. - 5. ročníky, třídní učitel 5.B, výchovný poradce, "PR" školy

Kabinet
kancelář č. 8 | přízemí hl. budovy

Aktuality

Naši žáci jako první v republice vyzkoušeli nové bezpečnostně-preventivní programy BESIP & Království železnic

Naši žáci jako první v republice vyzkoušeli nové bezpečnostně-preventivní programy BESIP & Království železnic

V pátek 13. září 2024 představily světu organizace BESIP a Království železnic nové bezpečnostně-preventivní programy v oblasti bezpečnosti silničního provozu a v oblasti integrovaného záchranného systému. Programy jsou primárně určeny pro 3. až 5. třídy základních škol a právě žáci 5. A a 5. B z naší školy měli na pozvání BESIP tu čest jako první v republice tyto preventivní programy vyzkoušet.

Velké přestávky mají u žáků úspěch

Velké přestávky mají u žáků úspěch

Od letošního školního roku máme na škole nový režim velkých přestávek. Děti si na něj rychle zvykly a přestávky si užívají. Již v červnu si žáci v rámci zkušebního režimu vyzkoušeli, jaké to je trávit velké přestávky venku. Systém se osvědčil, proto jsme ho od září standardně zavedli. Navíc jsme velkou přestávku prodloužili o deset minut, celkem tedy mají děti k dispozici na odpočinek a regeneraci 30 minut.

Digitální gramotnost v praxi aneb jak jsme tvořili interaktivní cvičení

Digitální gramotnost v praxi aneb jak jsme tvořili interaktivní cvičení

Žáci třídy 4. B ve čtvrtek 9. května rozšířili své dosavadní znalosti a dovednosti v oblasti digitálních kompetencí. V týmech si děti nejprve rozdělily své role a stanovily postup práce. Díky správnému tahu na branku nakonec žáci vytvořili v interaktivním programu Wordwall šest soutěžních kvízů. Jak jim šla práce od ruky zachycují níže přiložené fotografie a video. Finální soutěžní kvízy, ve kterých si můžete ověřit znalosti českého jazyka, matematiky nebo vlastivědy, jsou připraveny pro každého, kdo si rád hraje, učí se a nezlobí.

Kalendář

so 28. čer ne 31. srp

Hlavní prázdniny

po 1. zář

Zahájení školního roku 2025/26